ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ποια είναι η διαδικασία και η προθεσμία για την επιστροφή των προϊόντων μου:
Κάντε την επιστροφή σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που λάβατε την παραγγελία σας.
Για να γίνει η επιστροφή είναι απαραίτητο το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (κάρτες), την απόδειξη παραγγελίας και το ειδικό έντυπο επιστροφής.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Κάντε μια αλλαγή με το ίδιο ή άλλο προϊόν στο κατάστημά μας στην Φραγκίνη 7, Τ.Κ. 54624, Θεσσαλονίκη.
Κάντε μια αλλαγή με το ίδιο ή άλλο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Κάντε την αλλαγή σας στο e-shop αφού κάνετε την αρχική σας αγορά από εκεί.
Έχετε την επιλογή να στείλετε το δέμα σας πίσω με ότι αποστολή επιθυμείτε καθώς η χρέωση είναι δική σας.
Η συσκευασία σας μέσα θα πρέπει να περιέχει:
το προϊόν που επιστρέφετε,
& την απόδειξή σας.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να κάνετε κράτηση του προϊόντος το οποίο θέλετε να αλλάξετε, θα πρέπει να κάνετε νέα παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία με την κανονική παραγγελία με αντικαταβολή μόνο για να αφαιρέσετε το ποσό / το υπόλοιπο που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα προϊόντα σας. Τέλος, στο πεδίο «Σχόλια» σημειώστε τη λέξη «Αλλαγή».
Σας ενημερώνουμε ότι το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας εμφανιστεί αυτόματα τη στιγμή που θα εκτελέσετε την παραγγελία σας, θα αφαιρεθεί από τον λογαριασμό μας μετά την επεξεργασία της επιστροφής σας.
Πρέπει να στείλετε το προϊόν σε άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή χωρίς να παραβιαστεί η συσκευασία του και να επιβεβαιώσετε ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, θα πρέπει να μας στείλετε μαζί με το προϊόν και την απόδειξη λιανικής πώλησης.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής παραγγελίας μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών σας κάνοντας κλικ στο κουμπί διαγραφή και στη συνέχεια ενημέρωση. Ταυτόχρονα, μπορείτε να μηδενίσετε τον αριθμό των προϊόντων που έχετε επιλέξει.
- Εάν η ηλεκτρονική παραγγελία έχει ολοκληρωθεί αλλά το προϊόν δεν έχει αποσταλεί ακόμα στο χώρο σας, μπορείτε να καλέσετε στο 2314 058235 και ένας συνεργάτης μας θα ακυρώσει την παραγγελία σας.
- Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2314 058235
ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@atelia.gr εξηγώντας τον λόγο που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία και ένας από τους συνεργάτες μας θα ακυρώσει την παραγγελία σας. - Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε να την ακυρώσετε, τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2314 058235 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώσει για τις επιλογές σας.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.atelia.gr.gr συνάπτουν συμβάσεις πώλησης εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994, όπως ισχύει στην λοιπή ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία. Μετά την παράδοση της παραγγελίας, ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει μέσω email (info@atelia.gr) εντός 24 ωρών από την παράδοση εάν επιθυμεί να κάνει αλλαγή στα προϊόντα που παρέλαβε η οποία για να γίνει δεκτή πρέπει να είναι ακριβώς στην κατάσταση που τα παρέλαβε, αποστέλλοντας σχετική δήλωση μαζί με τα επιστρεφόμενα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση, στη διεύθυνση: Φραγκίνη 7, Τ.Κ. 54624, Θεσσαλονίκη ή τηλεφωνικά στο 2314 058235 ή με e-mail στο info@atelia.gr.
Το δικαίωμα αυτό δεν μπορεί να ασκηθεί για προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για τον συγκεκριμένο πελάτη.